Dingle
24 mei 2026 - Killarney, Ierland
Vandaag noodgedwongen zelf het ontbijt gemaakt. Smaakte er niet minder om. Na de koffie (we hebben hier een echte Nespresso machine) richting Dingle gereden voor de Daingean Uí Chúis. Ik zal het voor jullie vertalen: de Dingle Sea Safari. Daar aangekomen werden wij gebeld dat het vanwege de sterke wind niet door kon gaan. Ons programma toen maar omgezet. Eerst lekker gegeten in Dingle en toen weer op weg naar Killarney voor een bezoek aan het National Parc. Aangezien we morgen de Ring of Kerry willen rijden (hier zijn we wel een dag mee zoet) de Sea Safari verschoven naar dinsdag 13.30 uur. Na boodschappen te hebben gedaan weer naar de Glamping voor een simpele avondmaaltijd en natuurlijk een alcoholische versnapering. We zitten nog heerlijk in de zon, want ook hier is het prachtig weer. See you tomorrow.
Foto’s
1 Reactie
-
Peter van der Linden:25 mei 2026Wat een schitterend weer!

