Op weg naar Killarney
23 mei 2026 - Killarney, Ierland
Na wederom een smakelijk ontbijt vertrokken naar Charles Fort dat in de late 17e eeuw is gebouwd op de fundamenten van een eerdere nederzetting. Het is één van de grootste militaire Forts in Ierland. Zeker de moeite waard voor een bezichtiging. Weer terug via Kinsale richting onze nieuwe locatie in Killarney. Grote stukken van de "Wild Atlantic Way" gereden door het fantastische Ierse landschap. In Glandore de Drombeg Stone Circle bezocht. In het gehucht Leap de lunch gebruikt, soep met salade en tosti's. Simpel maar lekker. Via Skibbereen, Bantry en Kenmare meer naar het noorden gereden. Onderweg nog veel wielrenners ingehaald die daar een plaatselijk omloop reden. Redelijk geaccidenteerd terrein. Aan het einde van de middag kwamen wij aan in Killarney alwaar wij een Glamping als onderkomen hebben. Is weer eens iets anders maar wel heel leuk. Morgen naar Dingle voor een avontuur met een RIB boot. Wordt vervolgd.
Foto’s
1 Reactie
-
Peter van der Linden:24 mei 2026Ziet eruit als een mooi glampingtent. En een mooi zonnetje erbij. Genieten!

